Thursday, May 28, 2009

Buat duit

Hai semua...

Esok ako coti, so mlm ni ako nak luangkan mase dgn korg tentang cmana nak buat duit dengan "affliate" dgn melalui Emailtunai.com

Emailtunai.com adalah sebuah laman web yang menyediakan cara bagaimana anda boleh menjana pendapatan sampingan di rumah.

Email tunai adalah program pengiklanan, iaitu mengiklankan produk dan laman web kami kami kepada bakal – bakal pelawat & pelangan baru.

Komisen adalah berdasarkan pada harga tertentu program yang anda pilih untuk promosikan.

Komisen terbahagi beberapa jenis:

Pay Per Action : 10 sen - 50 sen (mengikut program yang di tawarkan pada masa tertentu)

Pay Per Click : 1 sen - 50 sen (Setiap kali pelawat baru masuk ke laman kami melalui link affiliate anda komisen akan di kreditkan ke akaun anda walaupun pelawat tidak membeli produk yang kami tawarkan)

Pay Per Sale: RM5.00 - RM50.00 (Jika pelawat berminat membeli produk yang kami tawarkan komisen akan di kreditkan untuk setiap unit pembelian)

Program Tersedia Pada Masa Ini:

Pay Per Click: 1 sen - 50 sen untuk setiap pelawat baru yang masuk ke laman kami melalui link affiliate anda. ( Pelawat Dari Malaysia Sahaja)

Pay Per Sale: Komisen RM5.00 - RM10.00 untuk setiap pelangan baru yang membeli buku panduan Emailtunai

Pembayaran komisen adalah pada setiap 1 dan 15 Haribulan setiap bulan dengan minima pembayaran adalah RM20 ke akaun bank anda.

Penguna akaun bank selain dari Maybank & CIMB akan di kenakan caj permindahan sebanyak RM2.00 oleh pihak bank.

Pendapatan yang boleh anda perolehi:

Jika sehari link affiliate anda di layari oleh 100 pelawat anda di jangka akan mendapat antara RM5.00 - RM35.00 dalam sehari.

Semua ini bergantung pada usaha anda membuat promosi seperti yang di cadangkan, lebih ramai pelawat yang masuk ke link affiliate anda lebih banyak pendapatan anda.

Jika anda tidak tahu cara membuat promosi kami ada sediakan buku panduan.

Langkah yang perlu anda lakukan.

1: Daftar akaun affiliate dan beli buku panduan promosi

2: Perkenalkan rakan - rakan anda atau pelawat baru kepada kami melalui Referrer Link tersebut.

3: Tunggu bayaran komisen pada setiap bulan.

Ya, hanya 3 langkah mudah. Sesiapa pun boleh lakukanya.

Kenapa anda patut sertai kami?

Sistem kami merekodkan penyertaan tinggi kerana cara menjana pendapatan ini amat mudah serta untuk menyertai anda hanya di kehendaki membeli satu salinan buku panduan emailtunai dengan harga RM19.90.

Ya RM19.90 sahaja

Tugas anda hanya promosi affiliate link dan kami akan uruskan pelawat affiliate link anda.

Asalkan pelawat masuk ke link affiliate anda komisen akan di kreditkan walaupun mereka tidak berminat untuk membeli produk yang kami tawarkan.

Ya setiap pelawat baru yang masuk ke link anda, tak perlu tunggu pelawat anda buat pembelian untuk terima komisen. Janji mereka klik dan masuk ke laman web kami melalui link affiliate anda, komisen akan di kreditkan.

Dalam buku panduan kami akan menerangkan bagaimana untuk setkan Referrer Link anda dengan betul dan bagaimana mendapatkan prospek membuat pendaftaran email dengan laman web kami melalui Referrer Link anda yang telah di set ke dalam email anda.

Buku panduan juga akan menerangkan bagaimana anda mendaftarkan maklumat peribadi ke dalam sistem kami. Ini termasuklah bagaimana memberi akaun bank untuk kami membuat pembayaran komisen kepada anda.

Cara menjana pendapatan ini sesuai untuk anda:

Yang pertama kali ingin mencari pendapatan melalui internet
Yang belum pernah mendapat sebarang pendapatan melalui internet
Yang ingin menjana pendapatan sampingan secara automatik

Adalah di ingatkan bahawa program ini bukan skim cepat kaya, ianya hanyalah program pengiklanan yang membayar anda komisen untuk setiap prospek berpotensi.

Untuk menyertai program ini anda tidak perlukan kemahiran dalam bidang IT. Cukup sekadar tahu asas pengunaan internet dan masa sekurang - kurangnya 1 jam sehari dan mengikuti panduan yang di sediakan untuk membuat promosi untuk membawa sekurang kurangnya 100 pelawat sehari ke link affiliate anda.

Jika anda ikuti panduan dengan betul, mudah untuk dapat antara 100 - 1000 pelawat sehari.

Siapa yang layak menyertai?

Tiada had umur untuk menyertai asalkan anda ada akaun bank yang sah untuk tujuan pembayaran komisen nanti. Namun begitu anda harus ada beberapa perkara berikut:

1: Seorang yang berfikiran positif

2: Keyakinan diri untuk berjaya

3: Mahu belajar benda baru

4: Telah membaca penerangan ini beberapa kali dan faham bagaimana ianya berfungsi.

Program ini bukan skim cepat kaya atau pelaburan tetapi program pengiklanan untuk memperkenalkan produk/laman web kami kepada rakan - rakan anda atau pelawat baru.

Komisen di kira berdasarkan jumlah pelawat baru dan juga di tambah dengan komisen jualan jika pelawat anda membeli produk yang kami tawarkan.

Pendapatan mungkin tak banyak hanya sekadar pendapatan sambilan sahaja.

PERINGATAN: Program ini cuma program referrer/affiliate marketing yang biasa untuk mempromosikan produk/laman web kami.

Hanya sesuai untuk newbie atau anda yang baru pertama kali ingin mencari pendapatan internet. Kami sediakan produk dan kaedah pemasaran, anda hanya perlu ikut sahaja untuk berjaya.

Penting dan harus di ingat bahawa ini bukan program join dan tunggu untuk dapat duit. Anda perlu promosikan referrer link kepada rakan atau orang ramai untuk mendapat komisen yang lumayan.

Selagi ada pelawat baru masuk ke link affiliate anda selagi itu pendapatan anda akan berterusan.

Untuk bermula ianya hanya mengambil masa kurang dari 10 minit.

Macamana nak join?

Buat Duit Di Rumah
Anda Di Bayar Setiap Kali Membawa Masuk Pelawat Baru Ke Laman web Kami


atau

Klik

Tambah Pendapatan Di Rumah
Anda di bayar 1 sen untuk setiap pelawat baru

No comments:

Post a Comment